BUMS
  • درباره معاونت
    • دفترچه تلفن
    • معرفی معاونت
    • امور اداری و عمومی
    • روابط عمومی
    • امور مالی
    • آمار و فناوری اطلاعات
    • قاچاق کالاهای سلامت محور
    • دفترچه تلفن 1
  • واحدهای معاونت
    • مدیریت دارو و مواد تحت کنترل
    • مدیریت نظارت بر موادغذایی، آرایشی و بهداشتی
    • مدیریت آزمایشگاه کنترل غذا و دارو
    • مدیریت تجهیزات و ملزومات پزشکی
    • مدیریت فراوده های طبیعی ، سنتی و مکمل
  • خدمات معاونت
    • آزمایشگاه کنترل غذا و دارو
    • امور دارو و فراورده های طبیعی ، سنتی
    • تجهیزات و ملزومات پزشکی
    • مدیریت غذا ، آرایشی و بهداشتی
شفافیت سه شنبه 20 خرداد 1404
سرمایه گذاری برای تولید
iran flag
  • English
  • العربیه
BUMS

غذایی بهداشتی

دارو و مکمل

تجهیزات پزشکی

آزمایشگاه کنترل

  • صفحه اصلی
  • آرشیو
  • آرشیو اطلاع رسانی
  • ضرورت خرید متمرکز و راه اندازی انبار دارویی برای مقابله با موج دوم کرونا
  • 1399/02/29 - 13:18
  • - تعداد بازدید: 1151
  • - تعداد بازدیدکننده: 99
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
معاونت غذا و دارو

ضرورت خرید متمرکز و راه اندازی انبار دارویی برای مقابله با موج دوم کرونا

دکتر آهنی بر ضرورت خرید متمرکز و راه اندازی انبار دارویی در راستای آمادگی مقابله با موج دوم کرونا تاکید کرد.

معاونت غذا و دارو
به
گزارش روابط عمومی معاونت غذا و دارو دکتر غلامرضا آهنی در حاشیه بازدید از انبار
دارویی معاونت غذا و دارو بر ضرورت راه اندازی این انبار در راستای خرید متمرکز اقلام
و ملزومات مورد نیاز مراکز درمانی در بحران کرونا و همچنین آمادگی مقابله با موج
دوم کرونا تاکید کرد.


وی با
بیان اینکه عملیات احداث این انبار از سال 1391 آغاز و تاکنون به بهره برداری نرسیده
است گفت: با توجه به شیوع کرونا ویروس و شرایط خاص کشور و به طبع آن استان خراسان
جنوبی ضرورت دارد که انبار دارویی این معاونت در راستای تهیه، تامین و انبارش اقلام
حفاظت فردی و سایر ملزومات مورد نیاز برای مقابله با موج دوم این بیماری و همچنین
بهره برداری در مواقع بحرانی راه اندازی شود.



وی با
اشاره به تاکید ریاست محترم دانشگاه در زمینه مدیریت خرید متمرکز دارو و ملزومات مصرفی
پزشکی در سطح مجموعه دانشگاه خاطرنشان کرد: موضوع خرید متمرکز اقلام دارویی و ملزومات
مصرفی پزشکی مورد نیاز دانشگاه از سال گذشته با جدیت بیشتری پیگیری شده که لازمه
اجرایی شده آن راه اندازی انبار دارویی است.



دکتر آهنی ادامه داد: خرید متمرکز مزایای فراوانی
برای دانشگاه دارد که از جمله آن می توان به مدیریت توزیع اقلام، کاهش هزینه ها و
صرفه جویی در استفاده از نیروی انسانی در زمینه تامین این کالاها اشاره کرد.



وی با بیان اینکه در سال گذشته و همچنین موضوع کرونا
بخشی از اقلام و ملزومات مورد نیاز مراکز درمانی به صورت متمرکز خریداری شد افزود:
خوشبختانه در نتیجه این اقدام و خرید متمرکز محصولات حفاظت فردی باعث شد که در بحران
کرونا با چالش های کمتری در زمینه تهیه کالاهای اساسی مورد نیاز بیمارستان ها روبرو
شویم و در برخی اقلام از جمله دستکش هیچ گونه مشکلی نداشته باشیم.



پایان پیام/

  • گروه خبری : اخبار زیرسایت معاونت غذا و دارو,اسلايد شو
  • کد خبر : 36037
کپی لینک کوتاه خبر:

اشتراک گذاری در شبکه‌های اجتماعی

کلمات کلیدی
مدیر سیستم
تنظیم کننده خبر

مدیر سیستم

لیست اخبار

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید
  • اطلاع رسانی
  • اخبار پر بازدید
19خرداد

شرکت دربزرگداشت روز جهانی ایمنی غذا و کارگاه آموزشی آشنایی با آرد کامل /نان کامل

07خرداد

رعایت تعرفه داروهای بدون نسخه(OTC)

07خرداد

جمع آوری فرآورده ای تحت عنوان کپسول طیب سنابل دارو

05خرداد

ریکال سوسپانسیون خوراکی استامینوفن شرکت دارویی شهردارو

05خرداد

ممنوعیت همکاری کلیه داروخانه ها با سکوهای اینترنتی

05خرداد

برنامه کشیک داروخانه های منطقه مهرشهر-شهرستان بیرجند در فصل بهار 1404

31اردیبهشت

محرومیت از اشتغال به فعالیت های پزشکی مربوط به جراحی بینی آقای دکتر مهدی عالی (به مدت یکسال) سراسر کشور

1دی

انواع انسولین های آنالوگ یا قلمی

29آبان

واکسن فلوگارد (یا واکسن آنفولانزای ایرانی)

5آبان

ریکال قرص ارگوتامین سی برندهای migrasyd , cofergo , migraliv

23آذر

در خصوص ثبت منبع (اخذ پروانه بهره برداري بهداشتي ) از طريق سامانه ttac

12تیر

عدم اخذ مجوز محصولات با نام تجاري دكتر بيز ( قهوه فوري با قارچ گانودرما و پودرسبوس برنج ) از سازمان غذا و دارو

11تیر

ثبت نام سازمانهای متقاضی اقلام حفاظت فردی در سامانه TTAC

23مهر

تشریح برنامه های گرامیداشت 24 مهر روز جهانی غذا

دانستنیهای معاونت غذا و دارو
گالری عکس
فرآورده های غیرمجاز و تقلبی و قاچاق
سامانه تبادل تجهیزات و ملزومات مصرفی
آدرس

خراسان جنوبی - شهرستان بیرجند- خیابان معلم - میدان مادر- معاونت غذا و دارو

کدپستی

۹۷۱۷۸۴۴۷۴3

تلفن

056-32395700

ایمیل

fdo@bums.ac.ir

دورنگار

056-32381107

لینک های معاونت

درباره معاونت
ارتباط با ما
همکاران معاونت
نقشه سایت
سازمان ملی استاندارد ایران
سازمان بیمه سلامت ایران
آرشیو اخبار
آرشیو اطلاعیه ها
درگاه ملی مجوزهای کشور
آزمایشگاههای همکار
مرکز اطلاعات دارویی ایران
سایت اداره کل تجهیزات پزشکی

لینک های دانشگاه

نوبت دهی بیمارستان ها
دبیرخانه الکترونیک(فرزین)
سامانه ارتباطات مردمی
خدمات الکترونیک منابع انسانی
سامانه تکریم ارباب رجوع
پست الکترونیکی دانشگاه
سامانه مدیریت آموزش
سامانه حضور و غیاب کارکنان
سامانه خدمات الکترونیک کاربران
کتابخانه دیجیتال
FTP دانشگاه
مجلات علمی دانشگاه
location
تعداد افراد آنلاین: 4
تعداد بازدید امروز: 553
تعداد بازدید کل: 326957
آخرین به روزرسانی: 1404/03/20 07:37

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی بیرجند می باشد.

اسپریت پرتال نیافام

انتخاب حالت کور رنگی

سرخ کوری سبز کوری آبی کوری سرخ دشوار بینی سبز دشوار بینی آبی دشوار بینی تک رنگ بینی تک رنگ بینی مخروطی

تغییر اندازه فونت:

تغییر فاصله بین کلمات:

تغییر فاصله بین خطوط:

تغییر موس:

تغییر فونت:

تغییر رنگ ها:

رنگ اصلی:

رنگ دوم:

رنگ سوم: